Prosty FIT sernik na zimno dla każdego łakomczucha!

"Nie ma bardziej szczerej miłości niż miłość do jedzenia"

George Bernard Shaw


Uwielbiam słodkości w każdej postaci, ale w związku z moim odchudzaniem i zmianą stylu życia na zdrowszy- odrzuciłam w większości biały/ brązowy cukier oraz mocno przetworzone kupne słodkości- musiałam odnaleźć się w świecie FIT słodyczy. 
Kiedyś słysząc pudding z nasion chia, karob, czy chociażby kokosowe kulki z kaszy jaglanej pukałam się w czoło mówiąc "A co to takiego i po co mi to?" 😂😂😂
Teraz coraz lepiej czuję się w tworzeniu fit ciast i różnego rodzaju słodkości, co też wszystkim polecam, bo to super zabawa oraz możliwość zaskoczenia siebie i swoich bliskich!
Fit serniczek na zimno zawojował serca całej mojej rodzinki, która mimo, że na diecie nie jest nie odczuła różnicy w smaku, prosząc o dokładkę!


SERNIK na zimno z galaretką.




Składniki (mała keksówka lub tortownica):

2 kostki (po 250g jedna) chudego lub półtłustego twarogu
5 łyżek jogurtu naturalnego
3 łyżki ksylitolu lub innego słodzidła
3 łyżeczki żelatyny lub agar agar
1 opakowanie galaretki truskawkowej (sprawdzajcie składy- bez maltodekstryny i koszenili)
około 5-6 truskawek i pół brzoskwini lub inne owoce

Przygotowanie:

Twaróg zblendować z jogurtem i ksylitolem na gładką masę- uważajcie na grudki. Żelatynę rozpuścić w gorącej wodzie (ok. 50-100ml) i połączyć z masą twarogową. 
Foremkę wyłożyć folią spożywczą i przełożyć do niej gotową masę. Całość włożyć do lodówki w celu schłodzenia na około godzinę.
W tym czasie przygotować galaretkę zgodnie z instrukcją na opakowaniu i ostudzić.
Gdy masa twarogowa będzie już ścięta można ułożyć na niej dowolne owoce lub tak jak ja- plasterki brzoskwiń i truskawek, a następnie zalać chłodną galaretką i ponownie wstawić do lodówki, aby sernik się ściął i był gotowy do zjedzenia!

SMACZNEGO!



Jeszcze w tym tygodniu przepis na ciasto marchewkowe w sam raz do porannej kawki :)

Zachęcam do komentowania wpisów i śledzenia mnie na facebooku i instagramie <3

Kasia Łakomczuszek

Komentarze

  1. Żelatynę dodać w proszku czy rozpuszczoną?????? proszę o szybką odpoweidź, bo właśnie jestem w trakcie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tal jak napisałam "Żelatynę rozpuścić w gorącej wodzie (ok. 50-100ml) i połączyć z masą twarogową. " :)

      Usuń
  2. Czy można dodaċ do tego przezroczystą galaretkę tężejącą w środek tej masy z twarożku plus żelatynę?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty